torsdag 12 juni 2008

Tjohooo...........

Hej alla glada pysslare.
Igår så var jag och hämtade min nya fina gröna Cuttlebug som jag beställde via Syzzla.
Dessutom hade MINA stämplar kommit.
En text med min bloggadress och en med mitt namn.. (made by)
Sedan kom det två drakar.. en liten och en lite större.
Det är den drake som är som bild på min blogg...
Dom blev bara SÅÅÅÅ coola när man stämplade dom.
Även dessa beställde jag via Syzzla. Väldigt bra pris var det också på dom....Så tveka inte om ni själva vill ha egen stämpel....
Sedan kom det nya stämplar från Pink Cat Studio. Men jag vet inte om jag kan säga vad det är för något för den har tydligen världspremiär idag eller imorn kommer inte ihåg.
Den var cool i alla fall.
Nej nu skall jag gå och äta lite frukost..
Hoppas alla mår bra och pysslar en massa....

Kram Jessica

Inga kommentarer: