lördag 21 juni 2008

Almanacka 2009










Idag så har jag börjat på en almanacka för 2009.. Lite tidigt tycker ni.. men bättre tidig än sen...


Det är ju inte bara att sätta ihop den eller??så är det så enklet ändå.. ja ja nu har jag börjat och så småning om blir den väl klar.. så fort sidorna blir klara så kommer dom att läggas ut här så ni kan se.. jag ha inte fyllt i några nummer äver huvudtaget men jag har inte löst den frågan ännu så att det kan blir snyggt och likadant i hela på alla blad...
jag kommer nog på något....

Här har jag lagt ut framsida, Januari, April, Maj.

Kram Jessica
Ps. glöm inte bort att pyssla massor. Ds

2 kommentarer:

www.syzzla.se sa...

Du lilla filura - du är helt enorm - jag fattar inte var du får all inspiration ifrån - dessutom heltidsjobb, två barn, en man, massor med hundar och katt...och jag orkar knappt med mig själv....kraaaaaaaaaam för att du finns

www.syzzla.se sa...

...och 2009...lyckans dig som kan planera o tänka så långt....jag har inte ens fattat att det är juni 2008 än....suck suck