söndag 8 juni 2008

Puh vilken värme....

Fy bubblan vilken värme vi fått till sverige.. Det är ju helt otroligt varmt.. men skönt..
Idag har jag beställt lite nya alfabet som jag bara längtar efter att få hem snarast..
Jag har beställt QK Grande Blossom och Cuttlebug´s Hippie Chick och Cuttlekid´s Fairy..

Dessutom har jag beställt mig en Cuttlebug av Ingrid.. Som förhoppningsvis kommer denna vecka...
Bara längtar till att mina nya saker kommer så jag kan börja använda dom snarast..
Insåg att Cuttlebugen är bättre att ha än att ha QK revolution maskinen.
Bugen tar ju som flesta diesen som finns på marknaden.

Så nu skall jag äga en grön CB istället för en svart QK. Gud va kul.. Då kan man ju känna sig som en i mängden kanske...;)
Dessutom är ju dies och dyligt till CB mycket billigare än till QK.

Hoppas att ni alla mår bra trots värmen och att ni pysslar en massa fina saker.

Kram Jessica

Inga kommentarer: