måndag 2 juni 2008

Scrapdag.... i Östraby....

Halloj alla glada tittare...
Igår söndag 1 Juni så var jag och min väninna i Östraby på Scrapdag..
Vi scrappade mellan 9.00 och 19.00... Vi var 6 scrappare och ägarinnan till affären.
Vi satt i Micki´s affär... Scrapnet.se
Liten men väldigt mysig... Vi hade jätte trevligt.. Alltid roligt med lite nya människor och nya inspirationkällor.. och så klart ideér...
Micki hade en hel del saker i sin lilla affär så notan för dagen blev inte billig men det var det helt klart värt...
Visserligen köpte jag ett QK alfabet.. Exotic Island Limited Edition..
Ett mycket trevligt alfabet.. Man får ju två av varje när man stansar ut dom.. en väldigt smal bokstav och en större..
Jag kommer att lägga ut mina LO´s som jag gjorde under söndagen här på bloggen.. skall bara fota först...
Ingen som har en Cuttlebug maskin som ni inte vill ha... Som jag kan köpa av dig/er ???
Maila mig som så skulle vara fallet.....

Kram så länge
Jessica

Inga kommentarer: