onsdag 24 september 2008

Lycklig ägare....

Ja ha nu var man då lycklig ägare till 10 st Promarker pennor...Jag har velat haft dessa lägne men tvekat för jag har tyckt att priset varit för högt...

men nu hittade jag en perfekt shop att handla dom ifrån...
www.skaparlusten.se som finns här i Sjöbo....
Jag kan åka och hämta varorna och slippa frakten.. Super bra....
Sedan tar hon 250:- när man köper 10 st.. Billigt tycker jag eftersom jag slapp frakten...
Det är nog inte sista gången jag kommer att handla Promarker där....

Måste ju fylla på min också ny inköpta Promarker förvaringsväska... Får plats med 24 pennor i en sådan.. Jag köpte den av min forna Dt kollega Cina...Tadck för att jag fick köpa detta av dig... Perfekt.. Tackar....

Sköt om er alla och passa nu på att göra era julkort....innan det är försent..

Kram Jessica

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med dig om att de kostar men wow så bra de är.Jag använder mina flitigt och ska försöka använda dem även på mina LO.
kramisar

Flisa73 sa...

http://www.youtube.com/watch?v=3owXJxuVNWY&feature=related
Här är länken till vattenfallskorten. De är inte svåra att göra och istället för att använda tum så "böj" vid 5,7,9,11cm.
/Anna

DragonBitch sa...

Hej Anna
tackar och bugar...
skall bli kula att prova på dessa kort.. jag har fixat så att Ingrid fixar ett nytt DT kit till oss inom en väldigt snar framtid... jag tror att det blir Halloween..
Sköt om dig...

//Jessica