onsdag 17 september 2008

DT

Nu ligger mina och min nya DT kollega Anna Larsson... Välkommen i gänget mycket trevligt...
Nu ligger våra DT alster ute på Syzzlas blogg...
Denna gång var det höst tema.. kul för vi skulle göra tre kort....

Sedan får ni inte missa att Syzzla´s webshop har kommit igång nu...
Gå nu in och shoppa en massa pyssel saker och starta helgen med ett regält pyssel....

Själv skall jag till Mikki och Scrapnet på lördag för en lite scrapmara...
Vi börjar kl 13 och slutar när vi själva vill eller inte orkar mera... skall bli super kul...

Sedan har jag just fixat en ny LO till en utmaning som jag hittat på nätet.
Denna utmaning handlade om en skiss som man skulle tolka och scrappa eller göra kort av...
Min LO blev bra tycker jag men den är inte som alla mina andra.. Lite enklare och mindre saker på dvs foto, dekorationer och dyligt...

Får se hur det går...
Pyssla massor och sköt om er...

KRAM Jessica

7 kommentarer:

www.syzzla.se sa...

Hej hopp vad du är aktiv o kreativ...jag blir avundsjuk som vanligt...grön.....

Anonym sa...

Hej Jessica!
Nu har även jag hittat hit till din blog. Tack för trevligt sällskap på Scrapnets nattmara. Vi ses snart igen hoppas jag på fler pysselträffar.

Frusvea sa...

Hej hopp!
Snögubben är från Whipper Snapper, dom har underbara stämplar. Kolla här får du se: http://www.stampelgarden.se/
Såg förresten dina grejer på Syzzla, superfina !
Jag kan lämna ner promarkerväskan på onsdag på syzzla så kan du kolla på den då ifall du vill ha den.
Ha en bra vecka !
*kram*

DragonBitch sa...

Hej Helene
Trevligt att du hittat hit..Jag kollade in din blogg igår.. Du är ju himla kreativ..
Tack själv för trevligt sällskap på Scrapnets nattmara.. Synd att du fick sitta kvar själv så länge...Klart vi syns snart igen på någon pysselträff..

Kram Jessica

DragonBitch sa...

Hej Cina

Trevligt att du tyckte om mina alster.. jag blev nöjd jag me...
Men Annas blev också fina..

Jag kollar in väskan hos Ingrid så hör jag av mig hur jag gör..
Jag skall nog införskaffa mig promarker pennor.. Där av förvaringsväskan...

Sköt om dig och fortsätt med ditt fina pysslande..

Kram Jessica

Ika sa...

Hej Jessica!

Tack för trevligt sällskap i helgen.
Mycke fint har du oxå gjort.

Adressen är

Hobbyfixaren.com

Ha det bra

Kram Ika

DragonBitch sa...

Hej Ika
Tack själv för trevligt sällskap och åter igen tack för lånet av denna super häftiga pusselmaskin...
Tack.. och du har ockå gjort en massa fint på din blogg såg jag... Tevligt med lite inspiration från lite varstans....

Sköt om dig och tack för tipset om hemsidan...

Kram Jessica