söndag 3 februari 2008

Bygger om hemma.

Just nu är det inte kort och pärlor som tar min tid när inte barnen eller hundarna tar upp tiden.
Just nu gör jag om i badrummet. Målade klart igår. Höll på hela dagen typ.
Idag målade jag taket och det var meningen att jag skulle kaklat och satt upp mitt nya fina skåp som jag själv har byggt med lite hjälp förstås.Blev jätte fint faktiskt.
Men eftersom vädret var så bra så passade jag på att fixa lite i trädgården. Jag satte upp mina nyinköpta amplar på väggen. Lade mina fina ölandsplattor på plats och gjorde lite allmånt mysigt i trädgården med mina tomtar med lyktor och mina lyktor samt en massa mossa.
Hoppas att ni alla mår bra och har en enorm skaparglädje och inspiration.
Jag skall på pärlkväll hos Syzzla imorn skall bli kul men mina kort saker få nog följa med i bilen om tid finns för lite pyssel.

Bamse kramar Jessica DragonBitch

Inga kommentarer: