torsdag 14 februari 2008

Grattis kort


Två grattiskort. Det blåa är på litet bazill. med mörk blått bazill ovanpå.
sedan har jag stansat ut med en bård i vänstra sidan och satt i ett rött band. motivet på Blixen McQueen är klippt från ett 30x30 papper köpt på pema.
Det gröna är också på bazill. sedan är det ett paketpapper som finns att köpa på Syzzla och Panduro. Det prickiga pappret har jag köpt hos Syzzla.
Sedan är det peel-off stickers i silver. Bokstäverna är självhäftande köpt på 30x30 ark hos Syzzla.




2 kommentarer:

Frusvea sa...

Hej Jessica
Tack för dina kommentarer i min blogg! Har sådant strul med mitt internet *grrr*
Vi har varit sjuka här hela veckan nästan så det blir nog inte förrän nästa vecka jag kan lämna mitt. Fast jag är inte alls nöjd med mina alster :(
Ha det gott!
/Cina

Frusvea sa...

Jessica, din mail går inte att skicka till. men min mail är dreamcatched@comhem.se så du kan väl maila mig så jag får rätt adress.
Kram DT kollegan