onsdag 30 januari 2008

min ängel


Detta är alster två under kvällen.
Tycker mycket om dessa filurstämplar.
Det kanske kan vara förstårligt om man är uppväxt med barbapappa.
jag älskade barbapappa och hans familj.
Min favorit var den rosa.
Stämpeln är inhandlad hos kortmakaren.
Det färgade pappret handlade jag när jag tog en tripp till Pema.
Bokstäverna köpte jag väldigt nydligen hos Syzzla.
Det är självhäftande bokstäver på ark med två olika färger på varje ark och stora och små bokstäver. Väldigt användbara när man inte äger en Quickutz Squeeze. (ännu i alla fall )

1 kommentar:

www.syzzla.se sa...

mmmmmmmm vad fiiiiiiint. Detta är min absoluta favorit bland dina senaste kort. Det är nog färgerna som gör mycket. "Filurerna" vet du att jag har svårt för - jag är ju betydligt äldre än "barbapappa-generationen". Men en "ängelfilur" i olivgrönt kan jag inte motstå.