torsdag 16 april 2009

Nya kort är på g....

Sitter just nu sjuk hemma och försöker hitta på något att göra som inte kräver allt för mycket energi.. Och kortmakeri är ju inte alls så energi krävande kom jag ju på så just nu sitter jag och skall göra en massa kort....

Gick ut i trädgården och försökte komma igång men kroppen orkade typ att vattna blommor och gräsmattan med hjälp av slangen sen sa den ifrån.

Men men strunt samma...
Nu skall här produceras kort.... :) och självklart kommer det att bli från Pink Cat Studio som motiven kommer ifrån... Vad annars ???? :)

Kram Jessica

1 kommentar:

Frusvea sa...

Fyy så trist att vara sjuk :( Jag har nästan varit oavbrutet sjuk sen lucia. Är så kräktrött på baciller :(
Hade även mina funderingar på plastfickor utanpå. Men det kändes lite extra bökigt tyckte jag. Jag vill ha lätt och smidigt, pang på med stämpeln och i lådan igen *hihi*
Krya på dig nu!
*kram*