söndag 19 april 2009

Här kommer mina kort....Äntligen...

Här kommer äntligen mina kort som jag fick gjort förra veckan när jag låg sjuk hemma.. Det är lite svårt att få något gjort när man har två söner som tycker att det är jätte kul att stämpla och måla och göra kort som mamma..
Så det blev bara dessa två kort gjorda.. men bättre än inget visserligen.. :)Här har vi Lily sittande i en blomma med groda.. kommer från ett utav de senaste stämpel kiten... Enchanted Lily.
Här har vi Lily & Billy cyklandes tillsammans... Denna stämpel kommer ifrån Billy & Lily sweethearts stämpel kit.... fuskade lite och har kollat hur andra har färglagt denna för detta var första gången jag stämplade denna.. jag tycker själv om att dom och nu även jag målat dit typ en väg av något slag.. någon hade ritat dit en grusväg. jag föredrog denna gråa väg...
Enjoy Jessica

1 kommentar:

Ika sa...

Vad du är DUKTIG på att göra kort Jessica..

Hoppas att allt e bra med dej.

Kram Ika