lördag 3 januari 2009

Stolt ägare.....

Jag är nu en stolt ägare till 38 Pro Marker pennor...
Har handlat två gånger ho Ilona på Skaparlusten.. 10 st åt gången för då får man mängd rabatt...

Sedan var jag på Pema förra lördagen och handlade 14 nya... men fick två som jag redan hade sedan innan så idag när jag skulle köra hem min killes dotter så stannade vi till och bytte dessa två och då köpte jag fyra nya...
Pema har många färger av Pro Marker och dom kostar 25:- st..
Dom har även uppföljaren till Pro Marker pennan där...Tria Markers.

Men dom kostar 45:- st men har 3 olika spetsar.. Två utav dom är som PM typ och sedan även en liten spets. Verkar bra men jag håller mig till PM..
Kolla in på Pemas hemsida om ni är nyfikna...

Är det någon som behöver ett pennetui till sina Pro Markers så har jag ett som jag köpte utav en väninna.. Jätte fint och bra.... Men det får endast plats 24 pennor tror jag...
Är ni intresserade så hör av er via mail...

Kramiz Jessica

Inga kommentarer: