onsdag 21 januari 2009

Ont.......

Hej alla glada vänner...
Idag har jag SÅ J-VLA ont i min kropp...
Har haft problem med min nacke och skuldror ett tag att som värkt och ömmat en massa.. Men inte gjort något åt saken men det gjorde jag igår...

Jag gick till Henrik min kiropraktor i Ystad... Han rättade min nacke och gjorde så mina kotor i ryggen hamnade rätt... Sedan så sa han att min högra ben var typ 4 cm kortare än mitt vänstra så kände jag redan då att detta kommer att göra ont.. vilket det gjorde... För min högra höft hade roterat lite grann inåt och satt sig fast... När han skulle fixa det ville jag typ bara försvinna... det var svårt att härda ut men det gick....

Sedan berättade jag om mitt problem men min muskel och muskelfästet i mitt vänstra knä som sjukgymnasten sa att det beror på för korta muskler i vänstra benet.... Men när Henrik känt och klämt lite grann så sa han att mina muskler i högra benet är kortare inte i mitt vänstra...
Plus att mitt v. knä hade roterat utåt och fastnat...vilket vi skulle fixa...Vilket som även detta gjorde SKIT ont....Han drog rätt två muskler i vaden för att få knät på rätt plats. AJ AJ AJ......
Men idag är det ömt så jag kan storkna...
Skall ta mina hundar ut på en promenad trots att det är kallt...

Jag gjorde två nya kort igår men kommer att vänta att lägga ut dom på bloggen för jag vill prova denna variant på mitt nya DT kit som kommer inom kort.. Ett Alla hjärtans Dag Kit tydligen.. Träffade min Dt kollega Anna i måndags utanför Ica i Sjöbo....

Hoppas att ni mår bra trots kylan....
Kram Jessica

Inga kommentarer: