lördag 1 september 2012

DT Uppdrag # 16





Oj nu kom bilderna upp och ner fast dom inte är det när jag kollar på dom i datorn.
Jag kan inte ändra dom så dom ligger rättvända. :(
Hoppas att ni ser ändå vad det är.

Bild 1: sida 1 i ablumet.
Bild 2: visar när tagen som är utdragen ur höger sidan på albumsidan.
Bild 3: sida 2 i albumet ( baksidan av sida 1 )
Bild 4: visar när jag dragit ut tagen litegrann från vänster sidan av albumsidan.

Detta har jag använt:
Papper: Naturfärgat Cardstock till själva sidan
             Brunt cardstock till dom stora tagsen.
             My Mind´s Eve - Lost & Found
    
Övrigt: jag har duttat kanterna med Distress Ink Dyna- alnut stain
            en oval scallop stans ur privata lagret till att dra ut tagen med, som är infärgat med samma distress som ovan

Enjoy Jessica

Inga kommentarer: