lördag 29 november 2008

DT kit igen :) jippie.....

Hejsan alla glada scrappare och kortmakeri människor och ni alla andra som tittar in här givetvis.
Hoppas att ni mår bra och pysslar på eran lediga tid.. precis som jag gör.. :)
Jag var hos Ingrid på Syzzla i torsdags och hämtade mitt nya DT kit...
En massa roliga papper och ett papperkit och en rad konstiga dekorationer.. ;(
Men det blir säkert jätte bra i slutändan när det är klart..

Denna gång skulle jag och Anna göra 2 LO´s som är 20x20 cm och ett minialbum som har temat vinter....
Det kan ju tolkas hur som helt och blir en väldigt massa roliga resultat på..
Jag har gjort en LO klar och påbörjat mitt mini album. Det är färdigt till den grad att jag skall nu dekorera med material som foton eller stämplade motiv eller die motiv... eller dom dekorationer vi fick med...

Jag kommer inte lägga ut detta utan det gör Ingrid på hennes blogg sen när vi båda två är klara..

Kram Jessica

Inga kommentarer: