fredag 15 augusti 2008

Punchinella

Här kommer en dekoration som jag inte sett förr..
Jag köpte några av Andrea på pysselträffen som Ingrid / Syzzla ordnade..
Tack för dessa coola dekorationer Andrea..


Jag vet att Ingrid kommer att få in detta men vet inte när.. Kolla med henne....
Jag såg att det säljs på Tradera me, men till lite dyrare pris än vad jag köpte mina...


Är det någon som vet var man kan hitta lite roliga utmaningar som man kan delta i.. jag är lite sugen på detta.. det är ganska många som håller på med detta och det verkar kul...

Hör gärna av er....


Lägger ut en bild nedan på Punchinella så ni vet vad jag pratar om...
Visste ni att detta är resterna från när man gjort paljetter... JO det är sant....


Hoppas att ni pysslar så verktygen ryker och pyssleknölanrna värker....


Kram Jessica

Inga kommentarer: