torsdag 8 maj 2008

Tillbaka från Spanien......

Nu är jag tillbaka i Sverige efter att varit i Spanien sedan lördags kväll.
Jätte trevligt och mycket trevliga människor som bor där.
Har inte legat och pressat någon solbränna på stranden för jag och min väninna har haft fullt upp att åka runt över allt. Tex dom världsberömda grottorna i Nerja.
Alla typiska spanska barer med God dricka och tappas.
Hoppas att ni alla som läser detta mår bra och njuter av det svenska vädret. Det tänker jag göra om inte annat.
Lägger ut några bilder från Nerja där jag har befunnit mig dessa dagar.
Hasta Loego Filuran....




Denna bild tog jag utanför grottorna i Nerja.




Denna mur ligger precis vid den berömda balkongen i Nerja. Helt underbar.



Detta härliga träd eller vad man nu vill kalla det finns i Nerjas rondeller och som här mellan dom olika vägbanorna. Så coolt.

Inga kommentarer: