fredag 21 mars 2008

Nya kort....

Hej här kommer några nya alster som jag gjort för ett tag sedan. men jag har inte orkat scannat in dom och lagt ut dom här. men nu igår så fick jag lite inspiration att pyssla igår och fortsätter jag idag för det blev inte riktigt klar igår.

Jag håller på med ett minialbum som går i filurens tecken helt och hållet. jag kommer att lägga ut det när det är klart.

Det jag gjorde igår kväll var att dekorera en trekantig ask jag inhandlade hos Syzzla för några månader sedan men inte riktigt hittat vad jag skall använda den till.
Det blev en present till min killes storesyster som fyller år på söndag.

Bild kommer att läggas ut på asken. skall bara installera ett programm på min dator som jag kan ha till min telefon. jag har bilderna på asken där.

Ha det så bra och trevlig Påsk.

Inga kommentarer: