onsdag 26 december 2007

DT

Jasså nu har man gått och blivit en gäst designer hos Syzzla.
Det skall bli jätte kul och väldigt utmanande.
Vi har redan fått vårat första lilla kit till den första utmaningen.
Jag kom precis innan för dörren och la sakerna på bordet och sen började inspirationen flöda.
Vi har t.o.m. 21/1 på oss med detta kit men jag så gott som klar. Saknar bara lite på min LO.
Jag tycker att det skall bli kul att se vad min kollega Cina har lyckas med.
Vi fick samma kit och samma utmaning.

Tack för detta förtroende Syzzla.

Kram Jessica DragonBitch

2 kommentarer:

Frusvea sa...

Hörde att du var redan klar - jisses !!! Du är snabbare än vinden ;) Jag har bara gjort LO`n samt asken. Men kul är det och det ska bli kul att se vad du har gjort!
/Cina

DragonBitch sa...

ja, jag vet. men man får ju passa på medans man har inspiration. den kom helt plötsligt.
det skall bli super kul att se dina resultat me.

Kram Jessica